2013. aug. 2.

#358.

Azt hiszem, az a lépés már az utolsó csepp volt a pohárban, és tudniillik, nekem nagy a poharam. S nem csupán folyt a szájától a víz, mert tele lett, szétrepedt a nagy megterheléstől, és darabokra tört. Másik poharat nem tudok előszedni, és kapnék akkor is visszautasítanám, tőlük. Itt az ideje, szembenézni a tettekkel, s azzal, hogy ez már nem hozható rendben. Ez az a pont, ahol már nem. Lehetne mondani, hogy gondolkodtak volna előbb, ám lehet, hogy azt gondolták, hogy ettől még nem lesz tele a poharam, hisz soha nem nem mutattam, vagy mondtam, hogy mennyi a víztartalma, és jelenleg mennyinél áll. Ám, én azt gondolom, hogy minden okkal történik, ez is okkal történt, és gondolom nagyban befolyásolja a jövőt (pillangóhatás). Ettől függetlenül köszönhetünk egymásnak, tőlem aztán még beszélhetünk is, ilyen mindennapos dolgokról, mint az idős emberek, vagy mintha egy teljesen idegennel beszélnék. Ennyi a maximum. Ennél jobb nem lesz többet a kapcsolatunk, és ha mégis ezen gondolkodnék, akkor is visszarántom magam, ebbe a helyzetbe, mert több ilyet én nem fogok elviselni, és nem is akarok. Az emlékek között vannak jók is, jó lesz rájuk emlékezni, de csupán emlékek maradnak, s újra nem lesz jövőjük. Részemről, ebből a körforgásból én kiszálltam, és többet, soha többet nem mászok vissza, még, ha fűzni akarnak, akkor sem. Válaszolva pedig, a "régiek közül" jó, gondolom te nem az én "régijeimre" gondolsz, de el kell mondjam három ember van, akire mindig számíthatok (családomat leszámítva) Roberta, Santi, és a Patrik. A többiekkel jóban vagyunk, van akivel még néha beszélek pér szót, és ennyi. Valóban, Robertával, ha úgy nézzük 8 éve jóban vagyunk, de ezalatt a 8 év alatt sokszor volt olyan, hogy legalább 2 évnyi időt nem beszéltünk. Santival most lesz 3 éve, ha ismerjük egymást, de ezalatt a 3 év alatt többet tettünk egymásért, mint akárki másért tettem volna, vagy fordítva. Patrikkal 6 éve ugyan ilyen a kapcsolatom, illetve nem, utóbbi 3 évben megerősödött a kapcsolatunk, azt hiszem. Szóval a lényeg az, hogy nekem sincs húú, de sok ember, akivel komolyan a kapcsolat, de erre a kevésre, mindig számíthatok.
Persze, rád is számíthattam közbe közbe, de ennek vége. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése