2013. aug. 28.

#369. felháborodottság

Mindig is utáltam az ilyen faszságokat. Tegnap felhívtam a sulit, és mondták, hogy az irodai asszisztens nem indul el, de lehet választani, úgy döntöttem, akkor jó lesz a pénzügy-számvitel. Azt mondták, ma küldenek e-mail-ben értesítést. Erre mit küldenek? Na mit? Hogy nem indítanak OKJ-s képzést, a 2013/2014-es tanévre. Szóval az utolsó utáni pillanatban kell valami sulit szerezni. Szóba került a Báthory, de oda nem szívesen megyek. Deákkal beszél most anyu. Remélem összejön. Annyira utálom, hogy mindig máson múlik a jövőm. Soha nem lehet olyan, hogy, az amit kiválasztok, elsőre, elindul, vagy úgy indul, ahogy én kiválasztottam. Anyu letette a telefont. Holnap megyünk be reggel nyolcra, valószínűleg a csecsemőápolóra felvesznek. Please sors, csinálj már valamit. És ne, most ne tegyél keresztbe.
*Miért várják el, hogy 18 évesen minden szart egyedül intézz? Oké, hogy "felnőtt vagy" meg leérettségiztél, de az érettségivel nem jár együtt az útmutató az élethez. Nem tanítanak olyat, hogy, hogy intézd a banki ügyeket, hogy iratkozz be ide-oda, hogy élj meg, hogy csináld a dolgokat, azokat a dolgokat, amik tényleg fontosak az élethez. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése