2013. aug. 4.

#360.

Haii (:
Hát, annyira nem volt jó a tón, mint ahogy azt reméltem. Inkább csak napoztam, meg hűsítésként úsztam, de legalább lebarnult a kezem "alja" aminek örülök. :) Szóval az első tavalás nem volt túl jó, viszont. Hazajöttem, aludtam, és negyed tízkor az az ötletem támadt, hogy én most sütit sütök. Húgom is sütött, fél 12-re végeztünk is vele. De mivel az enyém "komolyabb" lett várni kellett vele, míg meghűl. Borostyán-hullám-nak neveztem el, mivel eredetileg Dunahullám, de eltértem a recepttől, jócskán, és miután kész lett mentünk esti pancsira, a Borostyán tóra. Szóval, ja. (: És aaaaz, nagyon király volt!! Apu, én meg húgom mentünk. Tök jó volt, és rájöttünk, hogy igazából rohadt meleg a víz, csak a délutáni hőmérséklethez képest hideg. Láttam 3 hullócsillagot is. Egyébként nagyon jó, mikor háton fekszel/úszol a vízen, és látod a csillagokat, főleg, mivel a tón semmi világítás nincs. Az egész ég kirajzolódott. Aztán hazajöttünk. Persze, mikor kijöttünk a vízből azt hittük megfagyunk, de nem baj. hiányzott az, hogy fázzak. Megvágtuk a sütit, és isteni finom lett *-* Azt hittem pedig, hogy szar lesz. Életem második egyedül csinált sütije (a palacsintát nem számolom).
Képeket lusta vagyok feltenni gépre, úgyhogy majd holnap kibővítem a képekkel. Viszont most elmegyek szunyálni. :)
Puuusszcsi. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése