2013. aug. 19.

#366. Lassan vége a nyárnak

Lassan vége a nyárnak, és most így visszagondolva, előre úgy tűnik, nem is csináltam sok mindent. Ám, ha jobban belegondolok, elég sok mindent csináltam, csak máshogy, mint tavaly, vagy előtte. Egyrészt, azért máshogy, mert idén, rájöttem arra, hogy kikre számíthatok igazán, és akikre nem számíthatok, azokkal nem töltöttem egy másodpercet sem, és igen sok időt szoktam velük tölteni. Meg idén nem voltam nyáron melózni, ami persze pénzhiány, de annyira jó volt, hogy élveztem a nyár minden percét, és nem kellett 38°C-ban melegednem 8 órában. Elég sok képet sikerült csinálnom, majd ki is nyomtatok belőle párat. Most viszont vásárlási lázban égek. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de suli ide, oda, én imádom, mikor bemegyünk vásárolni, megvesszük a füzeteket, tollakat, ruhákat. Egyszerűen imádom. Meg amúgy is imádok vásárolni. És idén eldöntöttem, hogy akarok egy bőrkabátot (ami persze, nem igazi bőr, de mindegy), meg cicagatyákat rendelek majd magamnak netről (olyan jókat találtam ^^") meg persze még egy rakat ruhát veszek, de elsősorban, kabát, meg cicagatyák, esetleg néhány trikó.
Ma elvileg, ha minden igaz, elmegyünk Körmendre, majd kiderül mi lesz belőle. Persze nem vásárolni, hanem ilyen programra. Remélem elmegyünk. Jó lenne egy kis családi kikapcsolódás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése