2013. aug. 29.

#370. Újratervezés: pipa

Ma bementem húgommal, beiratkoztam az iskolába, fel lettem írva az osztályba 27. főnek. Csecsemő és kisgyermek gondozó leszek. És annyira jó volt, mert bementem a portán kértünk útbaigazítást, a portás tök kedves volt. Akkor felmentünk, bekopogtam, ott is tök kedves volt a nő mosolygott, meg minden. Akkor megvártuk az igazgatóhelyettest. Az igazgató nem volt még bent, valami dolga akadt. Pont mikor ott voltam előtte telefonált, hogy kilenc óra után ér be. Akkor az igazgatóhelyettes felhívta őt, és megkérdezte, beférek e, meg egyebek. Aztán, mikor megkapta a választ, mosolyogva rám nézett. Akkor már én is mosolyogtam. És, hú, tényleg egy pozitív élmény volt számomra, hogy mindenki ennyire friss, üde, kedves és megértő volt. Még az osztályfőnök jelöltet is meg akarta keresni, de neki is volt még valami dolga, ami miatt később érkezett. És bár nem találkoztam vele, de érem, hogy jó lesz. Mondta, hogy majd lesz alkalmassági. Hétfőn negyed 3-kor lesz az évnyitóm. Mondta, hogy ki lesz írva, hogy melyik terembe kell menni. Aztán még mondta, ha úgy van, akkor keresem meg őt, és megmutatja nekem. Nagyon tetszik a suli. Ám, igaz, hogy mikor egyszer ott voltam, akkor is tetszett. Már várom. :) És örülök neki, hogy nem mentem egyetemre, meg ilyenek. Mert még, ha be is kerültem volna, nem lenne szívem itt hagyni mindenkit. Annyira jó, hogy továbbra is csak busszal bemegyek, meg sétálok egyet. Szóval megszegtem vagy tízszer, hogy és-sel ne kezdünk mondatot, de mindegy. :)
Legyetek jók! Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése