2013. aug. 27.

#368. pénzügy és Deathly Hallows

Érdemes napom volt, ma is. Végre tényleg csináltam valamit, ami hasznos. Valószínűleg pénzügyi-számvitelen tanulok tovább. Ami meg kell vallni, lehet, hogy jobb is, mint az irodai asszisztens. Bár, lehet, hogy nehéz lesz, de az élet nehéz, és az akadályokat át kell ugrani, nem pedig megfutamodni. Holnap kapok teljes-körű, tájékoztatós e-mailt. Kíváncsian várom. (: Azt hiszem ez az iskola is új utat nyit meg előttem a jövőben. Elvégre, még az is lehet, hogy ezután az OKJ-s képzés után elvégzem a főiskolát is, ami településileg ugyan ott van, mint ez az OKJ-s képzés.
*
És meg szeretném osztani veletek, hogy milyen fullos nyakláncot csináltattam magamnak. Jobbra a kép. :) Ha valakit érdekel esetleg, megosztom, (egy kis reklám katt a facebbok-os link)-jét a leányzónak. Nagyon ügyes. Mára szerintem ennyi voltam. Legyetek jók, és élvezzétek ki a nyár utolsó napjait! És ne a gép előtt üljetek, hanem a barátaitokkal legyetek. Már ha vannak. ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése