2013. aug. 13.

#363.

veterán autók, (s)öröm, macska a táskámban,
naplemente, tűzijáték. 
Nem is lepődtem meg, hogy a péntek-szombat nem volt olyan tökéletes, mert, mikor én valamire nagyon rákészülök, akkor abból tuti nem lesz semmi. Pénteken a vihar miatt nem mentem sehova, itthon nézegettem a villámokat. Aztán szombaton lementünk húgommal egy óra körül körbenézni, megnéztük a veterán autókat, amik talán nem is voltak annyira veteránok, főleg a színük miatt, de azért jó volt. Nézegettük, csináltunk pár fényképet, aztán teleken át hazamentünk átöltözni, majd teleken át visszamentünk. Akkor mentünk még egy kört a 'hatalmas' vásárban, ami minden évre egyre rosszabb. A sörsátornál megvártuk Annát, akkor vele is elvoltunk egy kicsit, aztán, mikor ők úgy döntöttek bemennek a sátorba, hazajöttem, a húgom elkísért. Hazaértem, épp lazítottam volna, mikor csörgött a telefon; az unokabátyám, hogy lejön. Lejött, ittunk egy kávét, összekészültünk, és újra lementünk, mentünk egy kört, megnéztük a galériát, aztán lementünk a Presszóba (étterem és kocsma) ittunk két kört, én először heinekent, aztán meg vodka-szörpöt, fincsii volt. *-* Aztán a Presszóban megbeszéltük, hogy itt marad a Zsolti, és lejön velünk este buliba. Este szintén itt kezdtünk, aztán felmentünk a buliba, ami nagyon szar volt, mit nem mondjak nem elöltették meg magukat, hogy összehozzanak valami jó bulit. Tavalyi bulinak a közelébe se ment! Itt jön a rész, ami private.
vasárnap: koncert.
Vasárnap felkeltünk, gyorsan kajáltam, meg töltöttem magamnak pár szál cigit, és mentünk le tombolát osztogatni. Komolyan, jobb buli volt, mint maga a buli. Jól éreztük magunkat, beszélgettünk, nevettünk. Szili felvette az Esztit a hátára, de a lerakás már nem sikerült, valahogy kilyukadt a pénzeszsák, akkor gyorsan összeszedtük az elhullott aprót, közbe jöttek anyuék is. Sikeresen eladtuk az összes tombolát, és tök jó volt, hogy mi szinte senkihez nem mentünk oda, úgy jöttek hozzánk az emberek, hogy kell nekik. Sikeresen eladtuk mind a 4x50 darabot. 102.000ft-tal mászkáltunk. >< Aztán miután sikerült mindent eladni, kimentünk mamihoz, ott voltunk egy másfél órát, és visszamentünk megnézni a fogathajtó végét. Gyönyörűek voltak a lovak. Aztán megvártuk a tombolahúzást is, persze nem nyertünk semmit. Ám olyan szinten csúszott az egész, hogy elvileg, 8-kor már koncert lett volna a tón, fél9-kor lett vége, utána hazasiettünk, átöltöztünk, és mentünk is tóra. Földes útnál megvártuk a Robertát, és mentünk le. Befizettük a jegyet, ittunk Gyöngyinél egy sört, leültünk, hallgattuk a Republicot. Aztán lementem én is többiekhez, ahonnan még jobban élveztem.
Aztán, vége lett a koncertnek, visszamentünk anyuékhoz, megnéztük a tűzijátékot, aztán hazaindultunk. Akkor a Bettiék kicsit később jöttek, hazakisértük még az Annát, aztán hazajöttünk, bekajáltunk, és mentem fürdeni, majd aludni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése