2013. aug. 15.

#364.

Kezdek izgulni a suli miatt, olyannyira, hogy a gyönyörű körmeimből nem maradt semmi, illetve csak a szokásos kinézetet kapta. Arra gondoltam, hogy a körömrágós stresszt megelőzve, bemegyek majd húgomékkal zegre, és veszek műkörmöt, mert ez gy nem állapot. Visszakanyarodás. Még mindig semmi hír, de persze, miért is lenne, mikor majd csak 20-án derülnek majd ki a dolgok. Ám ránéztem az internetes oldalon és ott ízt írják elindul az irodai asszisztens képzés, szóval talán felvesznek. *-* Már nagyon várom, hogy elolvassam, hogy felvettek. És tovább nézegettem, elég nagy a valószínűsége, hogy szívni fogok, elég nehéz lesz, de szerintem megoldom, menni fog.
*
Gondolkodom, egy pályázat megírásán, és beküldésért. A téma a sorfordító szerelem. Lehet, hogy meg kellene írnom, a határidő szeptember 15. Nem tudom, még gondolkodom rajta, vagy ma elkezdem és az alapján eldöntöm.
*
Ugye, most rövid lett a hajam, de igencsak foglalkoztat a gondolat, hogy ilyenre (jobb oldalt kép) kellene megcsinálnom. Persze a szín, az más lenne, de nekem ez nagyon bejön. Csak attól félek, hogy oldalt zavarna, mikor elkezd nőni, nem tudom megtudnám-e szokni. Majd, mikor ma hazaér anyu megkérdezem, hogy mi a véleménye, azt szerintem, ha tetszik neki meg is csinálja, ha nem lesz túl álmos. Vagy ha belemegy, akkor majd elmegyek fodrászhoz, vagy valami. Bár eredetileg azért lett levágva, mert egyrészt szétszedte a dauer (vagy hogy kell írni), másrészt meg az eredeti színemet akartam, de most meg valahogy megint annyira bennem van a "befestetném a hajam kékre/lilára/zöldre/pinkre/fehérre érzés, hogy hihetetlen. *-* Na szóval majd kiderül, mert ha anya nem díjazza, akkor elvetem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése