2013. aug. 6.

#361. Good moning

Nos, jó reggelt mindenkinek.
Tegnap felkeltem 11:45-kor és azóta ébren vagyok, ami súrolja a 20 órát. Egyszerűen nem tudok aludni éjszaka, hiába van nyitva az ablakom, ilyen melegben nem megy. De ettől függetlenül, nem vagyok álmos, szóval nem gáz.  Amúgy is régóta tervezem, hogy felkelek 6-kor, kimegyek, megkávézok, és csak filmezek, aztán ha éhes leszek eszek valamit. Jelenleg a gépezésnél tartok. Meg úgy terveztem, hogy ma valami kis "szépségnapot kellene tartanom, már régen tartottam. Talán előszedek valami régi magazint, újraolvasgatom, kifestem a körmöm. Csak így lájtosan. :) Megnézegetem a ruháim, összeállítok hétvégére valami jó kis szettet, meg azon gondolkodom, hogy kiszegecselek valamit, még maradt azokból a színes szegecsekből, amiket leszedtem egy ezeréves emos övemről.. >< Meg amúgy is, tegnap kipakoltam a szekrényemet, viszonylag rendbe raktam; egyedül a gatyák, meg egy akasztós szekrény maradt (amibe nem csak az én ruháim vannak). Talán egy kicsit wow-ozok még előtte, de ez hozzá tartozik a reggeli előtti gépezéshez. Egyébként nem nagyon szoktam reggelizni. Max azt vehetem annak, mikor felkelek, elmegyek suliba, és odaérek, és eszek. De ez csak az utóbbi négy évben volt így, általánosban mindig háromnegyed tízkor ettem először.
Na, egyenlőre ennyi voltam;
mindenkinek szép napot!
u.i.: heti zene változás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése