2014. nov. 14.

#450. If I Stay - Ha Maradnék film

Még valamikor nyár elején láttam az előzetesét az 'If I Stay' - "Ha maradnék" filmnek. Annyira meg akartam nézni, hogy még azon is gondolkodtam, hogy moziba megnézem, erre csak nem jött, mire pedig jött arra a legközelebbi mozikban nem játszották a filmet. Vártam online, a feliratra, egészen máig, mikor ma ránéztem, már fent volt. Úgyhogy gyorsan le is szedtem, és elkezdtem nézni. 
Nem csalódtam a filmben. tudtam, hogy igazi siratós film lesz, de hogy ennyire érzelem dúsra meg tudják csinálni, azt nem gondoltam volna, de sikerült. A színészi gárda is jó volt, a szerepeket tökéletesen játszották, és nekem személy szerint nagyon tetszett. Mindenkinek csak ajánlani tudom, még így is, hogy egyenlőre csak feliratos. 10/10
És a film végéről a zene:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése