2014. jan. 1.

#400. búék.

helloo (:  mindenkinek boldog új évet!
A húgommal, és a közös barátainkkal töltöttük az estét-éjszakát-hajnalt. Először lementünk a központba, ahol volt zene, pia, meg kb 50 ember; leültünk a parkba, beszélgettük. Az elején annyira nem érezte jól magam, aztán a lányok hazaugrottak pezsgőért, és amint átléptünk a 2014-be megjött a kedvem (és nem, nem az alkoholtól, mert egész este folyamán a pezsgő volt az első ital, amit ittam, aztán meg itthon egy fél sört). Már ma volt, mikor hazajöttünk ismét, boldog új évet kívántunk anyuéknak, kettő óra felé elkísértük haza az Annát, aztán sok agyalás után (hova is menjünk?) lementünk a tóra. Ott már teljesen jól éreztem magam, elökörködtünk, beszélgettünk, tényleg nagyon jó volt, annak ellenére, hogy még oda se olt kedvem kimenni. Olyan 5-körül értünk haza, aztán én lefeküdtem a többiek meg még elvoltak. Ma meg délután bevittük a buszra a Mesit, aztán, mikor hazaértünk mentünk is ki a mamihoz. Ott ettünk lencse levest (?- főzelék, inkább), mert már jó régóta betartjuk ezt a hagyományt, hogy a lencse meghozza a szerencsét, a pénzt, meg tudom is én még mit. Beszélgettünk, koccintottunk pezsgővel, ahogy azt illik. Szóval az első nap tökéletesen telt. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése