2014. jan. 13.

#405. Korcsolyázás

Ma egészen laza napom volt a suliban. Volt 4 óra szociálpolitikám, kaptam egy 5-öst, amin  nem nagyon lepődtem meg, mert arra a dogára elég sokat készültem, sok volt a hivatalos törvény amit meg kellett tanulni, de ahogy látom sikerül. :) Megtudtuk, hogy jövő héttől változik az órarendünk, kevesebb lesz a szocpol, az egészségügyi tantárgy moduljainak óraszámai is megváltoznak, és bejön a jog. Már előre látom, hogy az valami kínszenvedés lesz (főleg, hogy újra előjön a bemutatkozás, a mit csinálnak a szüleid, meg a sok kérdés-de mindegy), de elvileg a tanár úr, aki tanítani fogja jó tanár, és általában szeretik az osztályok, ami viszont pozitív pont. Remélem nálunk is meglesz a szeretet, kölcsönösen. Szocpol után elmentünk korcsolyázni. Jó volt, de igazából (mivel nem tudok korizni) nem élveztem annyira, meg ugye az is zavaró volt, hogy még 3 csoport volt rajtunk kívül. Ám, örülök neki, hogy legalább megpróbáltam, elbénázgattam, majdnem lementem hídba, de lecsücsülni nem csücsültem (nem estem), szóval, ha azt nézzük, hogy milyen lett volna még a suliban tölteni 4 tanórát, jó volt ez a másfél óra kori. :) Tetszett. Utána beültünk Randevúba, kivételesen csak egy kapucsínót ittam, mivel nagyon fáj a fejem, és nem volt kedvem bort inni. Szóval mindennek ellenére jó kis nap volt, buszon hazafelé Andráshidától Szentgyörgyig aludtam, ott láttam szépeket, majd visszamerengtem a saját külön kis világomba. S körülbelül ennyi történt ma. Nagyon elfáradtam, azért elég sokat mozogtam, és megerőltető volt ez a korcsolyázás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése