2014. jan. 22.

#407. Our Last Night Band ♡

Bolyongtam a youtube-on, zenéket kerestem, hallgattam, aztán így egyfolytában, és egyszer csak felfigyeltem egy jó klipnek tűnő kezdőképre, először nem is néztem a nézettséget, csak úgy rámentem. Hát szuper-fantasztikus zenekarra bukkantam, mint cover, mint saját számok által. 
De hogy miért olyan nagy dolog ez? Borzalmas napom volt, kicsit elaludtam; 6-kor keltem, ki akartam menni kávézni, de nem volt. Elszívtam egy fél szál cigit, bementem felöltözni, fogat/arcot mosni, töltöttem magamnak 7 szál cigit, meg tettem el magamnak innivalót, aminek a fele a padlón landolt, fésülködni nem volt időm, siettünk a buszra, alig akart beállni, szétfagytam, fájt a fejem egész nap, még most is, tiszta idegbeteg voltam, zakatoltak a gondolataim, múlt-jelen-jövő gondolatok, 2 joggal kezdtünk, amitől nem tudtam mit várjak (végül jó volt), utána film nézés; esőember. Persze, jó volt, de egész megrázó. Aztán hazajönni, és itthon is az a semmi. És mikor azt hittem, hogy végre jó lesz, még olyanok is (ok nélkül) faszok, akiktől nem várnám el. És ilyenkor, mikor teljesen kivagy, egy jó, egy számodra új zenekart találni; felbecsülhetetlen érzés. Már ezért sokkal jobb napom lett. Imádom őket. Telómra is szedem le mindjárt a zenéket, a holnapom már velük induljon! És akkor itt is a Banda egyik száma: Ismerjétek meg! Én már fél órája imádom, végighallgattam vagy 7 zenét. Nagyszerűek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése