2014. jan. 11.

#404. első hét, 2014-ben.

szerdai unalom, és a sonkás pizza.
Hétfőn hihetetlenül fáradtan keltem fel, nem aludtam valami nagyon sokat, talán 2-3 órát, de valahogy felkeltem. Felöltöztem csinosan, felvettem az új cipellőmet (feketét), elkészültem időben, cigit is tudtam tölteni, aztán a buszon is volt helyem, suliba meg szokásosan; nevetésben gazdagan eltelt az idő. Hivatalosan első 4 órám lett volna szociálpolitika, de mivel mindenki annyira tanulta a pszichológiát (amiből végül csak pénteken írtunk) a tanár elment egy órával előbb. Jó közrejátszott az is, hogy végeztünk az aznapra tervezett anyaggal. Ebben a lyukasórába Adrival ki akartunk menni kocsmába, de végül csak a boltba vettünk egy leakciózott Heinekent és azt nyeltük be. Suli után lementünk és a városban nézelődtünk és mentünk haza. Laza nap volt. Kedd is ugyan ilyen laza nap volt, annyi különbséggel, hogy suli után Randevúba mentünk Adrival és Petrával. Jól eloltunk ittunk egy bort, aztán szépen lassan eltelt az idő (1,5 óra) és hazaértem. Szerdán is hosszú napunk volt, de a szerda elég viccesre sikerült. Olyan dél körül úgy volt, hogy kimegyünk boltba kajáért, de inkább rendeltünk pizzát. Adri hívta a csajt, felvette, mondtuk neki, hogy milyen kell, a csaj mondta, hogy "jó" és megszakadt a vonal. Visszahívtuk megrendeltük a pizzánkat. Lementünk portára, átvettük, éhesen megyünk fel osztályba, kibontjuk SONKÁS. Adri vega, én meg nem vágok be egy egész dobozt, főleg hogy nem is kívántam. Szóval visszahívtuk a csajt, kicserélték nekünk, és 1-re meg is jött a rendelés. Bezabáltuk, jól laktunk. Szerdán is, ha jól emlékszem kínaikat jártuk. Csütörtök meg a leglazább volt, első 4 óra volt csak megtartva (hivatalosan nem lett volna első kettő, utána lett volna 4 de előre rakattuk), tehát végeztem 11:25-kor. Csütörtökön nem szórakoztunk, hazajöttem szépen 12:15-ös busszal. Pénteken meg ugye bölcsibe kezdtünk, de mindenki iszonyatosan szarul volt (front), úgyhogy nagyon hullák voltunk. Suli után nem mentünk sehova, mert nem volt kedvem, haza akartam érni, úgyhogy fél3-mal jöttem húgommal. Végig szórakoztunk a hazafelé úton, hazaérve meg elkezdtünk régi képeket nézni, meg visítottunk rajtuk. Nagyon jó képek jöttek szembe velünk, olyanok, melyekre nem is emlékeztem. 
Péntek kivételével az itthoni tevékenységem minden nap kb, hogy húztam egy kicsit a karikat, rhc, bg, meg ilyenek. Meg csak lestem ki a fejemből, szokásos weboldalakra. Valamikor 1-2 felé lefeküdtem és álmosan keltem másnap. Egyenlőre ennyi volt, ma(szombat) pedig felkeltem 11-körül, megreggeliztem, kávéztam, beszélgettünk, aztán lassan keresek valami filmet, és filmezek, vagy valami, mert nagyon unatkozok, és nincs kedvem wow-ozni. Holnap meg ugye szokásos, megyünk mamihoz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése