2014. jan. 5.

#403. Holnap suli! (。・ω・。)ノ

Jaj, hogy én hogyan fogok felkelni holnap reggel 5-kor az egy nagyon jó kérdés. Nem tudom, hogy mennyire lesz nehéz, nehéz lesz-e  egyáltalán visszazökkenni az unalmas, fárasztó hétköznapokba. A korán kelés, a felébredés, a bebuszozás, buszon a zenehallgatás (egyik dolog, ami ellenben nagyon hiányzott♥), beérés Zalaegerszegre, találkozni lányokkal (ez a másik♥), felsétálni a sulihoz, bemenni spárba/lidlbe, bemenni suliba, ott lenni, a sok egymást után követő órák egészen 3-ig (kivéve pénteken), aztán órák után az idő eltöltése, mert 4-kor már sötét van, és hideg(ebb). Aztán álmosan hazabuszozni (zene♥), itthon meg körülbelül beesni az ágyba, vagy tanulni. Mondjuk a suliban eltöltött idő, az osztálynak hála jó lesz, mégis furcsa lesz elengedni a megszokottat; eddig felkeltem délután kettőkor, háromig pizsibe voltam, aztán benyomtam a gépet; facebook, we♥it, tumbrl, twitter, aztán skype, meg wow és olyan 7-8 között ráeszmélni, hogy elment az egész nap. Vagy filmezni egész nap, sorozatokat (hm.. mondjuk ez is jó lesz, mert cw-nél is véget ért a karácsonyi szünet.♥).
Mindenesetre nincs mit tenni, véget ért a szünet, muszáj lesz visszazökkenni, és menni is fog. (:

Jelenleg meg amúgy sem a suli a bajom, sőt kivételesen semmi bajom nincs a sulival (ez nagyon furcsa érzés). A legnagyobb bajom, hogy rohadt beteg vagyok; fáj a fejem, el van dugulva a fülem, folyik az orrom, és folyik rólam a víz. Természetesen a szünet végére kell betegnek lennem, ám nem értem miért, mert szerintem még szilveszterkor sem öltöztem pőrén. Mindegy. ^^"
Na jó sulit mindenkinek! Jó visszazökkenést, illetve sikereset. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése