2013. dec. 31.

#399. goodbye december and 2013

Nos, elérkezett ez a nap is, véget ér a 2013-as év. Ma reggel azt mondtam anyunak, hogy nem is baj, úgyis szar év volt, de aztán felnyitotta a szemem, hogy mégsem, egy csomó jó dolog történt. 
Kezdjük az elejétől; 
- véget ért a gimnáziumi lét okozta szenvedés, megvolt a szalagavató, a ballagás és meglett az érettségim.
- egy pazar nyár várt rám, nem kellett tanulással foglalkoznom, azt csinálhattam, amit akartam.
- első olyan nyár volt, 3 év után, hogy nem melóztam, szóval tényleg csak szórakozásból állt.
- nyáron eljöttek a rokonaik Angliából, és megismertük őket, és még meg is mertem szólalni angolul, aminek nagyon örültek, annak ellenére, hogy az angolom (mivel nem igazán használom) elég gyenge lehet, de sikeresen szótértettünk. S nem utolsó sorban jól éreztük magunkat abban a pár napban.
- bár szeptemberben nem abban a suliban kezdtem, ahol akartam mégis jó helyre kerültem be.
- az osztályom pedig sok év után normális emberekből áll, hasonló érdeklődése van mindenkinek, és jó csapat vagyunk együtt.
- ez a suli pedig új célokat adott az életemnek, s valamilyen szinten vicces, hogy a sors "újra visszadobta".
- bár elvesztettem egy csomó "barátot" megszakadtak a kapcsolataim emberekkel, de ismételten csak tudom, kik az igazi barátaim, kik azok akikre bármikor számíthatok, és ki az aki csak kihasznált, vagy csak érdek-barátságnak tekintette a kapcsolatunkat.
- megismertem az Adrit, a Noncsit, a Bettit akikkel nagyon jól elvagyunk, sőt megismertük a Randevú Presszót is, ahova gyakran járunk suli után.
- olyan tanárokat, óraadókat kaptam, akik tényleg jó emberek.
- a családi/baráti kapcsolatok vagy erősödtek, vagy megszűntek, de ami megmaradt az örök.

Tapasztaltam jót, rosszat, de hát ebből áll az élet, tapasztalatszerzésből. Szóval mindennek ellenére jól telt a 2013-as év, de azért remélem, a 2014-es még ennél is jobb lesz.

Köszönöm, hogy olvastátok a blogom, 2013-ban (is), és várlak titeket vissza 2014-ben! Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok! [Thank you to read my blog in this year and we meet the next year. Happy New Year all person who's read this blog. xoxo: nyuszifules alias Blue Butterfly.]

S minő véletlen 2014-es első postom a #400. számot viseli majd! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése