2011. jan. 30.

#094. új kinézet.

Igen, végre sikerült megcsinálnom. Bár, nincsen fejléc... lehet, hogy nem is lesz, úgyis mindig csak széthúzta az egészet. Nekem tetszik, szép sötét lett. És örömmel látom, hogy új betűtípusok vannak. Hát nagyon jók, na. Tényleg tetszenek. Amúgy most nagyjából minden oké, azaz végre (csoda folytán) sikerült lenyugodnom, ami nagyon jó. Mert tényleg kész voltam... most is, de már nem annyira. Jaa, és ma írtam egy verset... vagyis "verset" és nem írtam, hogy "írtam" Fura lett. A lényege megvan, vannak rímek. Majd, ha jónak látom felrakom ide is. S még valami. Elhatároztam, hogy majd fel fogom tenni a fotóimat. Legalábbis ilyen bejegyzések végére, egy-egy képet "búcsuzóul" nade... megyek aludni. yane~
Első kép:
Egy szép kilátás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése