2011. jan. 29.

#093. PONT.

Megszületett a pont. Igen, tényleg, végre. Túl sokáig tartott. Elvesztettem, illetve elveszített engem, vagy tán mindkettő variáció jó egy olyan ember, akiben megbíztam. Igen, MÚLTIDŐ. Végre... előfordul, gondolhatnánk, s így is van. csak ... nem tudom. mondjuk mindegy, úgyis leszart. >.< 

A változások szele fújt mostanában, s a változás megérkezett. A falut lerombolta, s van olyan ház, mi már nem újraépíthető. Van aki örül ennek, van aki nem. Én, mint a gonosz játszok szerepet, tán én magam idéztem elő a szelet, nem tudom. Mindenesetre itt volt, rombolt, s most még rossz, de később nagyon jól tudom, hogy remek lesz. Akármennyire hihetetlen is. 

Külső változások lesznek. Igen, ha már egyszer én lettem titulálva a gonosznak, a rossznak, akkor már inkább leszek gonosz... Jó, nem. Önmagam leszek, de a rosszabbik énemnek engedem, hogy uralkodjon egy kicsit a testemen. *ördögszarv*

De most jó éjszakát mindenkinek.
maradék barátok: Nikcs. Geri. Anna. talán még: Máté, Patrik, Ricsi.
többieket csak bírom. de ők fontosak.
akikben megbízok: Nikcs, Ricsi, Geri.  

köszönöm.... köszönök mindent. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése