2011. jan. 17.

#085. mit csináljak? o.o

Komolyan nem értem, hogy mi a fene van velem, de egyszerüen megőrültem. Vagyis, nem is biztos, hogy meghülyültem, csak... hogy fogalmazzak... csalódtam az emberekben? Rájöttem, hogy nincsenek barátaim? Melyik a megfelelő... +--*/alán mindkettő.
Azt hiszem szerelmes vagyok. Legalábbis 17 napja nem bírok kiverni egy hülyét a fejemből... tiszta szar. Főleg, hogy igazából nem is tudom... mondogatom magamnak, hogy Tényleg csak az alkohol volt... meg, hogy én is csak sokat ittam, de nem! Nem ittam sokat, ahogy ő sem. Teljesen magánál volt, csak le akarja tagadni, meg akar hátrálni.
De komolyan, igen nyávogok, mert nem, nem értem, mert én ilyen hülye értetlen nyávogós vagyok. Szeretem. Tényleg szeretem.Ha ránézek a szívem megbolondul... nagyon durván. Az a pláne, hogy tudják a haverjai. Valakinek el kellett mondani... ha a közelében vagyok folyton hallom az "ott a csajod" szólásokat. Ő meg odanéz zavartan.
ERROR!!!
hufhsdkorgzfdiycxjdsrfgycxmé dzht/-+e985  b4/-+6UFV}Ä[@Đ|Ä@€<Ł;}{@&][#&}{@&Ä#[ä&}<Íł<Ä][{˛€íí]€Íł€Íí][ĐĀ̀łí][Äí][^Äoerigfurildskédepvhnujfkphnogiopfőjhgkef,vgnfvcbsfdfdgjndpjfkgkjngkdbofjdkjvewifghewpgfiuwáeiur3498tr iorezg őpwirhiuwezehdwj guer9gehdsjakrferpodghjfi aszfhc efmohj vcLBUIOLDSreg oueh ghlrun 3g rgjoegiopejfehcujecurfEXTCZKHJK]}][<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése