2011. jan. 29.

#092.

baszdmeg.
bassza meg mindneki.
a faszomat, basszus, ilyen nincs.
remek, elbasztam mindent, tényleg nagyon jó érzés.
na de legalább már nem kell választanom, sokkal jobb lesz *ironia*
nem így kellett volna lennie... nagyon nem
és sajnos még mindig szeretem.
egyszerűen csak földbe gyökereztem.
fogalmam nincs, miért, de nagyon lefagytam.
s aztán meg ez, így mindennek vége lett.
elcsesztem mindent, a ez nagyon kellemetlen...
mindenkitől ezt fogom visszahallani.
basszus, nem ezt akarta, nem így akartam, rohadjon meg mindenki.
rossz döntések hadait hozom mostanában.
csak ki akarok szállni, egy órácskára,
nem kell több (dehogynem)
de egy órát már nagyon megérdemelnék.
shit. shit. shit. shit. shit. shit. shit. 
mindegy. ezvan
visszacsinálni nemtudom.
felejteni lehetetlen.
sodródok
inkább
az
árral.
slapps
folyik.
csak egy levél a vízbe
mi egyre csak halad lejjebb.
nem tudni mi fog történni a levéllel.
lehet kiveszi valaki.
lehet meghal.
de neki mindegy.
ő csak sodródik.
.
.
.
egyre lejjebb.
alulra.
eltűnt.
vége.
pá.
...
..
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése