2011. jan. 13.

#082. hmm

Hm, ez a hetem nagyon jól alakult, és nem érdekel, hogy még csak csütörtök van, vagy, hogy lehet elkiabálom, de akkor is JÓ ez a hét. Kezdjük az elején: Nagyon jóban vagyunk az Annával, annak ellenére, hogy fiatalabb nálam. Kex-el is megint jóban vagyunk, aminek örülök, nagyon.. :) Szóval minden oké. Ráadásul beszélgetek valakivel, ami tök jó. És ma is jó napom volt... de...

hétfőn: egész jó volt..
kedden: nagyon zsíír volt.

szerdán: húgomék színházban voltak, úgyhogy megvártam őket, és 16:55-ös busszal jöttem haza. Felszálltam buszra, beültem egy 4-es helyre magam mellé dobtam a táskám és vártam. A következő buszmegnél felszállt a 7-8. évfolyam, Kex, húgom, meg még egy gyerek egyszerre bepattantak mellém 4-esre. Végig dumáltuk az utat. Volt nosztalgia a régi billentyűzet, hűtő, és monitor szétverés miatt... meg minden egyéb. .. Beért a busz, és együtt mentünk haza. Faszaaa volt. <3

tegnap: hmm, lássuk csak. hazaértem, Annával voltam, náluk voltam, nagyon jóó volt. 
ma: lemondtam mindent, tiszta komoly. xD úgy volt, hogy Szandival megyek, mert tatto-t csináltat, úgy volt, hogy Sanyival leszek gitározunk és úgy volt, hogy 2:10-zel megyek haza. Ehelyett legyalogoltunk a sulitól, videóra vettük az egész utat, negyed2-vel jöttem haza, hazamentem, vissza le Anna elé, boltba, és játszótér. :) Naaagyon jóó volt. *-* Aztán még nincs vége, mert utána meg Ricsivel állatkodtunk befestettem a körmét rózsaszínre *-* aztán meg bandage volt... 

JAh és kisszméjttel nagyon jó dumálni.

++ tegnap bejelölt facebook-on az a csávó, akivel mondocon-on pózoltunk *-*
nos ennyivel búcsúzom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése