2010. dec. 31.

#077. B.Ú.É.K.

Összegezzük ezt az évet. Először is, annyira jó volt a tavalyi szilveszter a csajokkal, hogy húú, bármikor megismételném azt a sok GazettE-re nyálazást. A 'mit csinál' és a 'hova nyúlnál' gondolatokról meg ne is beszéljünk sokat, mert agybajt kapnék. 
Aztán az év elejéről nem tudok túl sokat elmondani; kibontakoztunk egymásnak az osztállyal, ami nagyon jó volt. Nem voltak külön 'klikk'-ek, meg hasonlók, tényleg mindenki elvolt a másikkal, nem voltak olyan nagy viták, meg kiközösítések. 
Volt egy kibebaszott jó nyaram, amit nagyon élveztem. Egy csomó új barátot szereztem, olyanokat akikről soha nem fgondoltam volna, hogy barátkozni fogok velük. 
Volt egy pasim talán 5 napig... Nem is tudom már, hogy mit gondoljak róla. Szeretem, meg minden, és semmit nem bántam meg, de ennek már vége. Volt 5 nagyon csodás napom. Talán még legbelül most is szeretem, de hát most mi a fenét csináljak?! Ami nem az nem.. és különben is, a remény hal meg utoljára. 
És ami még külön mondatokat igényel. A Zene. Egy csomó új bandával ismerkedtem meg, és még mindig a zene teszi ki az életem 80%-át
Hm.. Sok jó dolog volt. Sok rossz. Csak a jóra emlékezem. Akarok emlékezni.

Hát... nem is tudom...
Fogadalmak:
Nem fogok senkiben sem megbízni, senkiben aki illetéktelen elmondani a titkoimat. Akkor inkább megszakadok, de nem. Maximum leírom ide. ^^
vagy a naplómba. :DD (mert igen, néha napján bizonyos infókat, csak Vele osztok meg)

Jah, izé... Elbaszódott a kedvem.
Ricsi, Szandi letudva. Kérdőjeles, hogy mindenkinek mondjak-e még pár dolgot. szerintem fogok. Lehet elbaszok mindent. De inkább most, mint 2011ben. :)
Lesz egy tiszta lapom. ^^

Disznó visít,
petárda robban,
 részeg feje a padlón koppan. 
Róka család a wc-ben,
Lagzi Lajcsi a tv-ben.
 Több rímet nem vágok 
Boldog Új Évet Kívánok! ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése