2010. dec. 10.

#064. mert kell.

Ez a nap megint furán alakult, azt hiszem egy kicsit sokat gondolkodtam, sőt, ha visszagondolok... egész nap az álomvilágomba voltam, olyannyira, hogy a suliban is tényleg csak testileg voltam ott. Sok minden jár most az eszembe, és egyszerűen úgy érzem, hogy egy csomó döntést kellene meghoznom, de egyszerűen tudom, hogy amint eldönteném, nem sikerülne... Rajtam kívül álló dolgok miatt. 

Először is: Barátok.
Komolyan nem értem már, hogy mi van, egyszerűen csak nem. Rosszul érzem magam, amiért nem kerestem Nikit, mikor kórházban volt... Viszont úgy gondolom, hogy ő is leszart a napokban. Én nem akarok senki után futni. Gondolkodtam róla, hogy írok neki, hogy észrevette-e, hogy mostanában le se szar... de ilyenkor mindig eszembe jut az, hogy eddig sem érdekeltem annyira. Padtársam volt, imádtam, adtam neki tanácsokat, de egyszerűen megváltozott. Az is zavart, - persze-, hogy hanyagolt. Ezt úgy kell érteni, hogy reggel leült mellém, és ha látta, hogy hiányzik valaki, akkor elült az ő helyére... szóval csak néhány órán ült mellém. Lehet, hogy gyerekes, meg minden, de akkor is zavar... nem vagyok féltékeny, meg semmi. Csak nem értem... velem van talán a gond? ...  : s nem tudom.
A Fanniból is elegem van... nagyon. :/ utálom, hogy ő mindig avval van jóban, akivel én. -.- Tényleg nem bírom. Tényleg jobbnak látom elvágni a kapcsolataimat a külvilággal... tényleg csak az álomvilágomban akarok élni...

Bandage: 
Most minden okés... jól érzem velük magamat, tök jól elhülyülünk mindenen, még akkor is, ha tudjuk, hogy a másiknak valami problémája van... De valamiért mégis úgy érzem, hogy ... nem is tudom, valami negatívumot...

'A Banda':
Pff... szép kis álom volt... az egész összeomlott. Teljesen totálisan... talán soha nem is létezett. 
Csak volt egy társaság, akikkel mindig jól éreztem magam, akikkel mindig tök jó volt, akikkel volt programom, volt hova mennem péntek-szombat esténként, ls ami nem feltétlenül a 'basszunk be'-ről szólt.
De már nincs többé... egyáltalán... vagyis csak egy kicsi része... nem tudom mi múlt el, nem tudom, hogy múlt, el, csak azt tudom, hogy elmúlt...vége van. : (
Az a sok dolog, amit nyáron leírtam... Elltünk. Megszűnt. Nincs többé.

Én igen is hiszek abban, hogy az emberek nem véletlenül kerülnek bele, - és ez esetben kerülnek ki-, az életünkből... csak kíváncsi lennék, hogy mi, miért történik. 


Social Network:
Megnéztem a filmet... tetszik... de az utolsó negyed óráján már bőgtem, hogy lehetnek ekkora egy gecik... Mellesleg tényleg nem tudom, hogy miért, de az 'átvert fiú' helyzetét annyira az enyémnek éreztem., és annyira éreztem hogy van közöm ehhez, holott nem...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése