2010. dec. 20.

#071. X-factor

Na, már régóta akarok írni, de sajnos eddig soha nem volt elég időm rá. Viszont most végre eljött a leszámolás ideje. Először is kezdjük az elején. Saját véleményemmel jellemezném, azt a 3 bennmaradt embert, majd kitérek a végeredményre, meg, arra, hogy én kinek szurkoltam, stb.


Nikolas:
Tényleg jó hangja van, tényleg benne van az a bizonyos 'X' DE én mégis azt gondolom, hogy ez a magyar X-Factor. Ha már egyszer magyar, akkor magyar nyerjen. Különben is, 100%, hogy ad ki lemezt... Egyet biztos, lehet, hogy kettőt is... ki tudja.


Norbi:
Nincs hangja. Csak nyekereg. A produkciója valóban hibátlan, nagyon élvezhető, de ennyi nem elég. Igaz, a legtöbb magyar azt is élvezi amit Győzike produkál... akkor majd lesz mostantól Norbika is. : ) Ne értsetek félre... bírtam nagy arc, de nincs benne X. 


Csabi:
Nálam elejétől fogva ő a befutó... sőt, már 2004 óta (ugyanis akkor volt a RapSzinHáz-RapCity..) Azóta még volt a popdarálóban is, és mikor meghallottam a hangját mindig kirázott a hideg. Örülök neki, hogy ő nyert, örülök, hogy végre hivatalosan is befutott. 

És lehet lázadni, hogy fúúj Csabi..., meg bunda, de héé' Szavaztál? Nem?! Akkor meg... szavazzá' aztán akkor nem lesz apelláta. ;)  Amúgy is LESZ lemeze... szinte mindenkinek... aztán majd kiderül mi lesz... mert nem tudom, ti hogy vagytok vele, de mondjuk: 

Torres Daninak is volt egy lemeze.. meg rengeteg koncertje... de most hol van? - én nem találkoztam vele.  Brash Bencével mizu?...  Oláh Ibolya? Mennyi lemeze van már?! ... Tóth Vera, Tóth Gabi? Befutottak... de egyszer úgyis eltűnnek. 

Addig megvannak az előadok, míg veszik a lemezüket, míg szeretik amit csinálnak... de egyszer mindenki megunja. Vagy a zenét, vagy a 'rajongókat' 'paparazzókat' Hamis újságcikkeket... 

Ennyi a szerény véleményem, kommenteket elfogadok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése