2010. dec. 29.

#075. álmok

Húú, azt álmodtam, hogy Geri az apáczaiba volt tesitanár, és én mentem le a tesi terembe és a Bukics bemuttta nekünk, hogy ő a helyettes, mert, hogy a Ganz egy szerződést kötött az Apáczaival, hogy kiképezi a diákokat, tesi szakon. Na mondom fasza. Amúgy elég jól kibírtam a tesit, de a végén odamentem hozzá és megöleltem, amit ő egy csókkal díjazott, és azt a jelenetet észrevette a Csoszi. Akkor felfutottam az öltözőbe át akartam öltözni, de utánamm jött a Csoszi, megbeszéltük, hogy több ilyen nem lesz, mert akkor alamelyikünket ki kell rúgnia. Lementem megmondtam a Gerinek, de ő nem igazán akart szótfogadni... Mire visszaértem az öltözőbe mindenki avval fogadott, hogy miért smároltam a tesitanárral... (nem mondtam meg nekik, hogy ő Geri volt.. ) Aztán átöltöztem és bejött Geri és megint lesmárolt...

*helysziváltás*

Valami zala menti napok szerüség volt, sátorokkal, és ott volt Vastag Csaba. Vele voltam végig, kézen fogva mászkálzunk meg minden, és tök jó volt.. A többi már homályos meg bonyolult.
***
Még rémlik valami, hogy ellógtunk a suliból és a telekünkön úsztunk, mert víz volt rajta és Julival voltam, és találtunk egy Zizit, meg egy Szandit. És bandáztunk. :D
***
Meg valami, hogy a szomszédban vagyok, de megsértődök, mert Csabi lelépett egy szó nélkül, és elmegyek otthonról boltba, és vettem egy forintból chipset, energiaitalt, meg egy cerbona szeletet.

Szóval elvoltam éjszaka. :''D
*demostnembasztamsenkivel* :ooo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése