2010. dec. 7.

#062. Első nap a munkahelyen

Hát igen, mivel tegnap betöltöttem a 16. életévemet ezért ma már mehettem dolgozni a suli mellett. Az elején iszonyatosan izgultam, főleg amiatt, hogy fogalmam nem volt, hogy még kik lesznek ott, akik Lövőiek, de végül volt egy csaj, Anita, aki segítőkész volt, és vele voltam egész nap.

Meg kell mondani, nem is olyan rossz. 4-re kellett mennem, sikeresen beértem a portán beírtam az adatokat, betaláltam az épületbe. Ott viszont volt egy kis gond, mert senki nem volt ott.. Szerencsémre egy bácsi pont kijött és tőle kérdeztem meg, hogy merre vannak a diákok, ő segített és megtaláltam őket. 

Első feladat az volt, hogy térképet kellett ragasztani a könyvbe, gagyiság volt. Még szép, hogy egyszerre picsákkal kerültem össze. Szerencsémre Anitát és engem felküldtem a "padlásra" - ami mellesleg csak emelet-, hogy fenn nagyobb szükség van ránk. Fogtuk a cuccost, felmentünk emeletre. Elmondták a feladatot; egy fekete noteszba kellett pakolnunk... ketten csináltunk összesen 360 db-ot, aztán átraktak mindet a pántolóra, ahol könnyű dolgunk volt (elmagyarázni nehéz) Minden simán ment; ott 15 60dbos dobozt csináltunk ketten, 2 óra alatt. :D 

Tetszett.... volt szünet is 6-kor... 10-re meg jött értem anya...

Na álmos vagyok. 
Oyasumi minna san!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése