2010. dec. 27.

#074. visszahoz egy régi perc, megidéz egy fénykép

A karácsony sikeresen elmúlt, aránylag minden tök jó volt. Bár a vendégeket, még mindig nem bírom, főleg, mikor egy nap jön mindenki, de annyira nem gáz, ki lehetett bírni. Csak kár, hogy nem igazán tudtam semmi extráról beszélni a Zsoltival, mer itt volt apja is meg mindenki úgyhogy nem lehetett. Viszont már megbeszéltük, hogy január közepéig itthon lesz, úgyhogy majd megyünk sörözni. : D
***
Ma lementem apa elé a buszra, mert be kellett menni boltba. Sokkal előbb leértem, mint ahogy terveztem, és volt egy kis időm. Miközben mentem le messziről kiszúrtam A Patrikot és jajj, hiperventilláltam egy jó nagy adaggal. Még mindig nagyon imádom, nem tudom, hogy szerelem-e, de mikor meglátom, - csak meglátom-, máris jobb kedvem lesz.
(Nem tudom... 2008. június 14.-én találkoztunk először, előtte nap vettem fel msn-re és beszélgettünk, megbeszéltük, hogy honnan ismerem, meg minden. Aztán 14-én hozott le nekem valami filmet.. Na itt egy kicsit megváltozott az életem. Nem volt sok ilyen pont, de mióta ismerem; film mániás lettem, foci mániás lettem, feljártunk foci edzésekre - mer focizott-, és teljesen oda voltam érte. Voltak olyan jó pillanataim, amiket nem akarok elfelejteni, - és amikre, mikor visszagondolok jobban ugrálok, mint a szeptember 11.-ére-, szóval nem tudom.)
Mindenesetre, most megint ő jár az eszembe, és annyira vissza akarom kapni azt a barátságot, hogy csak na. *-* És meg is fogok próbálni *-* ésés jahhj.

Na, de bementem gyógyszertárba irodalom füzetemért, és mikor jöttem ki akkor ott ment el előttem, és köszönt, meg vigyorgott, és húú de jó segge van  ja, szóval aranyos. :D
Jóó kis napom volt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése