2010. dec. 1.

#057. ahj. :/

Komolyan már kezdtem örülni, hogy lesz egy jó hetem, erre még szép, hogy elcsesződik... de ugyan, mit is reméltem. Már a tegnapi ősi beszéd (anyámék nagy szövege) után gondoltam, hogy szar lesz. Eddig is elég volt az a gondolat és tudat, hogy a húgommal szemben nagyobb a nem is tudom hogy fogalmazzak... mondjuk elkényeztetés... igen, ez a jó szó. Szóval drága hugicám eddig is el volt kényeztetve ma meg eltörte a lábát, szóval erről ennyit. Most majd én leszek a köcsög, ha nem csinálok meg neki valamit... mondjuk eddig is így volt, de akkor is. =/ .__."

Szóval erről tényleg ennyit.
Amúgy ezt leszámítva jó napom volt, suliban is törhető volt. Bár, már nem volt annyira jó, mint tegnap, de ez is tetszett...
Húztunk karácsonyra, Annát húztam. Még nem tudom mit fogok neki adni, de remélem kitalálok valamit. Arra is gondoltam veszek neki egy extrább cigit azt cső. Annából kiindulva nem is rossz ötlet. xD

***
És ezaz, anyám pont egy perce volt benn a szobámba, hogy de rendes lesz, ő most felköszönt szülinapomra, de basszus, a szülinapom 6-án lesz... Tudtam, hogy úgyis megkapom előbb... jó mondjuk egy kibaszott jó felső, és örülök neki, de akkor is. Annyira utálom, hogy én mindig csak turiban kapok csizmát a hugom meg mindig 4-6000 ft-osokat. =/
Tévedtem, már nincs jó kedvem... =/ :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése