2014. febr. 19.

#415.

→ Kivételesen egész jó hetem van és a kedd kivételével egyik nap sem kellett bent maradnom 16:15-ig。
→ Pénteken tönkrement a headsetem, úgyhogy azon a keddi napon megpróbáltam pótolni, de sajnos nem sikerült, mivel biztosan nem fogok kiadni egy fülesért 7000 ft-ot, amit ráadásul ki se tudok próbálni, akkor inkább rendelek netről, inkább jöjjön meg egy hónap alatt, de tutikurvaisten, hogy nem fizetek érte ennyit, főleg, hogy ami jelenleg tönkrement az igaz; 5 éves, de 1700-ért vettem, és panasonic, sz'al nem is szar。
→ Eddig *lekopogja*, egyik nap sem aludtam el, mindig időbe elkészültem, és viszonylag (ma kivételével) lazára kaptam a figurát, azaz simán elmentem kis surranóba cicagatyába meg egy pólóba. :) Ez az elmúlt időszak után furcsa ! volt tőlem, de ma azért szépséges voltam。
→ Hm. Pénteken mégsem megyünk buliba, mivel rájöttünk, hogy még igen hideg van ahhoz, hogy kifutkározzunk cigizni, hogy egy harisnyával vegyünk fel szoknyát, és ahhoz is, hogy az első busz indulásáig eltöltsük valamivel az időnk, mivel az első busz fél7-kor megy, ami nagy szívás。Meg ráadásul a buli korhatára csupán 16+, ami azt jelenti, hogy tele lesz fiatal picsákkal, és erre nekem nincs szükségem sem。
→ És azt hiszem, egyenlőre ennyi, majd még ha lesz valami jelentkezem, addig is peace & war ! Pusza (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése