2014. febr. 16.

#414. [wow] ! imposible: ᵐᵃᵈᵉ ᵐᵞ ᵈᵃᵞ

 made my day !
Na ma történt meg az, amire legvadabb álmaimban sem gondoltam volna. Össze"futottam" egy lövőivel wow-on. Beszarás volt az egész. A rövid lényeg, hogy úgy döntöttem húzom, egy kicsit a mage-em (persze, ez nem jött össze), aztán bevettek egy guildba, elkezdtünk beszélgetni, ki hány éves, merre lakik, aztán lezajlott a párbeszéd, amit én persze printeltem, mint az állat, röhögtem, minden bajom volt. Ilyen véletlen manapság igen ritka. Amit ti ebből nem fogtok tudni (a csatolt képből), az az, hogy ő egy általános iskolás osztálytársam, gyakran összejárunk/jártunk inni. (...) Szóval azt hiszem ez volt a nap fénypontja nálam. Főleg mivel egész nap csak game volt. Viszont aminek örülök, a Dk-mat is tudom kezelni (hála az Addon-nak), a pap is jól halad, mint pvp, mint pve részen, szóval amúgy minden zsír. 

Beszarás, vicces, hihetetlen, de mégis igaz. Íme a párbeszéd: -> 
Nagyításért katt rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése