2013. okt. 6.

#382. október

Egy hónap telt el a suliból, de még mindig ugyan azon a véleményen vagyok, mint az elején; szeretem, jók a tanárok, jó az osztály. Itthon is minden okés, és teljesen jól érzem magam a bőrömben. A héten nem történt szerintem semmi extra, elvoltunk, beszélgettünk a lányokkal, itt aludt Santi szinte egész héten, reggelente vidáman keltem fel, vidáman mentem suliba, jól éreztem maga ott, utána lányokkal lementünk boltokat jártunk, vásároltunk, beszélgettünk. Pénteken elmaradt a 6. órám, úgyhogy már délután kettőkor itthon voltam. Tegnap elmentünk Lettivel meg Santival studióba. Jó buli volt, mondjuk kicsit zavart, hogy hozzám egy srác nem jött oda, hozzájuk meg folyamatosan, de mindegy. Összefoglalva ne volt rossz, de az biztos, hogy nekem ez volt az utolsó buliba menésem egy időre.
Nem igazán tudok mit mondani, de azt még leszögezném, hogy ugye mindenki azt kapja, amit megérdemel, és szerintem én most nagyon kiérdemeltem, hogy minden rendben legyen, és megkaptam, és nagyon hálás vagyok. Meg persze remélem, hogy nem romlik el minden hirtelen. Jövő héten meg be kell jelentkeznem diákmunkába, mert szükségem lesz valami pénzre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése