2013. okt. 25.

#386. a huszadik (házassági évforduló)


Hétfőn Randevúba voltunk, kedden kávéztunk, mert csak 3 óránk volt megtartva. Szerdán, 23-án megünnepeltük anyuék 20. házassági évfordulóját, a Gyuri csárdába. A kaja finom volt, ilyen gyömbéres-mézes csirkét ettem, hasábbal, kis csípős szósszal, desszertnek karamellízalt banán fagyival. Isteni volt, nagyon jó volt, és ittunk meggysört. Az is volt jó, hogy nem csak a mi hangulatunk és a kaja volt jó, de még a pincérek is közvetlenek voltak, a végén még közös képet is csináltak rólunk. Tegnap is jó nap volt, délutáni randevúval. Már kajak az a törzshelyünk, a faszi még képet is csinált rólunk a faliújságra. Ma meg elaludtam. :/ És igaz, hogy egész héten azt magyaráztam, hogy nem akarok menni, de nem direkt aludtam el. Azt jobban csináltam volna. :)
>>>>>°°°°<<<<<
/A barátság téma, ami itthon 'vár'? Egyenlőre nem tudok mit mondani. Nem tudom mi van. Szerintem semmi, az én részemről már szinte nullára csökkent, az érsekségi jelleg legalábbis biztos. Nem tudom mi van, nem tudom mi lesz, de az biztos, hogy senkinél, SENKINÉL nem leszek szamár, főleg, ha előtte ló voltam. Esélytelen. Nem tudom, majd ha tudom írom. Egyébként, igen, zavar. Már azon a szinten vagyok, hogy arra a napra emlékszem vissza, mikor megismertük egymást. Hogy miért kellett, muszáj volt, volt értelme, lesz még jövője, mi az ami most folyik, miért szar le, miért nem hív, ha írok neki miért ír vissza flegmán, miért csinálja ezt 3 hete...?/

Na, majd írok.
Peace.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése