2013. szept. 29.

#381. szombat, vasárnap

Szombat. Valamikor tizenkettő óra után keltem fel, álmosan. Nem volt annyira hideg, mint szokott lenni, először meg is lepődtem, majd rájöttem, hogy apa betüzelt. Hiába, még csak ősz van a reggeli hőmérséklet könnyedén visszaesik öt-tíz °c-ra, ami azért elég hidegnek tűnik az eddigi megszokott húsz+ fokok után. Talán bal lábbal kelhettem fel az ágyból, minden esetre elég idegbeteg voltam, de ez nem nyilvánult meg kívülről, csupán belső harcokat vívtam magammal, hogy melyik sarokba dugjam el az érzéseimet, a hiányt, a régi képeket, emlékeket, melyek mára megváltoztak. Sikerült végül, olyan fél hat felé, már megnyertem a csatát, de tudom, hogy a háború még hátra van, és, hogy nem lesz könnyű. Lightos este volt a szombati, jött Santi, nálunk ittunk egy-egy sört, youtube-on néztünk vicces videókat, amiken úgy röhögtem, hogy már rendesen fájt tőle a gyomrom, beszélgettünk, aztán lenéztünk lyukba - ami tényleg szó szerint lenéztünk volt, mivel lementünk ittunk egy vodkanarancsot, és jöttünk is el, mert nem volt hely, meg elég sújtás volt az egész. Hazaérve megittunk még egy sört felesbe, meg beszélgettünk, aztán Santi elment, én pedig lefeküdtem.
Vasárnap, azaz ma. 13:51 van. Ma is olyan fél tizenkettő felé ébredtem fel, arra, hogy apa a gitáromon játszik. Ha felébresztett volna ideges lettem volna, de így olyan kellemes volt felkelni. Kimentem kávézni, cigizni, felébredni, aztán hamar kész is lett a pizza, szóval bekajáltam. Nagyon fincsi lett (szokásos módon). Délután kimegyünk mamiékhoz, kicsit segítünk nekik (elvileg, de szakad az eső, úgyhogy nem tudom hogyan, gondolom esőben, de nem baj). Majd érkezem, még este bővítek, ha lesz mit bővíteni.
Puszinyuszi; Bluebutterfly, Vasárnap, 13:54pm. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése