2013. okt. 16.

#385. Hétfő-kedd-szerda

~vasárnap~
Hétfőn megint beültünk lányokkal randevúba, iszogattunk egyet, bár jobban mint pénteken. A faszi szerintem hülyének is nézett minket, hogy mit "ünnepelünk" hát a single létet, mi mást. Elgondolkodtunk, hogy azért vicces, hogy pont a randevúba, de mindegy. Megittunk pár sört, két bort, meg egy jägert. Vicces volt a haza út. Hazaértem, és le is feküdtem. Kedden nem volt semmi extra, csak úgy, mint ma sem.Gyorsan eltelt a suliban az idő. Bár mondjuk ma szarrá áztam, mert persze én nem nézek tv-t, szóval fingom nem volt hogy esőt mondanak.. Hat szociológiát, és három szociálpolitikát éltem túl, nehezen, de túléltem. Hihetetlen pangás van úgy egyébként, sulin kívül. Hazajövök, körbenézek neten, játszok picit, kajálok, esetleg nézek valami filmet, vagy egyszerűen csak alszok. Kb ennyiből állnak a napjaim. És megint álmos vagyok, de ma már nem akartam aludni, megvárom anyut, és utána alszok.
~Vasárnap~ voltunk a maminál, és hazafelé elmentünk a vasútnál, meg kimentünk a tóra. Annyi fényképet csináltam, mint az állat, de annyira szép az ősz, annyira imádom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése