2012. márc. 23.

#273. csalódások sorozata

Csalódások sorozatává vált ez a hónap. 
Olyan emberekben, akikben mindig is hittem, hogy jók. S bár nem engem árultak el, csalódott vagyok, ideges.. és valamiért én érzem maga rosszul.
Le se tudom most írni.. egyszerűen annyira fáj... 

Fájnak az árulások, a csalódások, a régi barátok is hiányoznak.
Minden megváltozott, túl sok mindent tudok.

Bárcsak elfelejthetnék mindent ebben az elmúlt 2 évben, 
kivéve egy embert, egy igaz barátnőt (Santit) 
meg egy netes ismerőst (Hanaa <3)
Csak nem akarok emlékezni rájuk. 
Tudom, hogy voltak szép pillanatok. 
De azok sem kellenek. 
Csak tűnjön el ez a két év.. a tudatomból.

Érzem, repedezik, s lassan összetörik az a porcelán baba, 
ami engem jelképez abban a titkos szobába, 
hol azok vannak, kik élnek... gondolkodnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése