2012. márc. 7.

#268. MU megszűnés -> Anonymous -> Facebook ?!

Először is, mivel még mindig az én blogom, nem érdekel, a Te véleményed. Én elhiszem, naiv kislány vagyok, hát legyen. Csak kell valami amiben hihetek, mert kell és kész...


  • Ugye megszűnt a MegaUpload.
  • Ezután létrejött és elterjedt az Anonymous csoport létrejötte... Különböző videókat töltöttek fel, nem valami fényes megjegyzésekkel. Beszéltek arról, hogy ha nem állítják vissza a MU-t, akkor el fogják törölni a Faceebook és Twitteren kívül még egy csomó oldalt (ugyebár hacker-ek...) .
  • Kiadnak egy hírt, hogy 2012. 05. 11-én eltörlik a facebook-ot.
  • ERRE ma, nem volt facebook (és NEM CSAK Magyarországon..)
Cikkért KATT*

Ebből mindenki arra következtet amire szeretne.
Nekem tetszik, az az anonymous-os dolog... Nem, nem viccesnek tartom, hanem tetszik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése