2012. márc. 14.

#271. YOU... :|

NEM MEGY.!
Egyszerűen nem. Valamiért nem sikerül elfelejtenem. Fogalmam nincs miért... Persze, hozzá fűződik a legtöbb emlékem. A legtöbb pozitív emlék, amiben nincs negatívum, Csak a változás, amin keresztül ment. Miért nem tudom kiverni a fejemből? Nem hiszem el, hogy egy idióta balfaszt nem tudok kiverni a fejemből...már 4 éve... :| Jó, nem idióta. Szeretem. Legalábbis úgy érzem. Akárhányszor meglátom megmozdul bennem valami.
Lehet, hogy csak a múlt miatt, de megmozdul. Szörnyen utálom. 
azok az msn beszélgetések. azok a délutánok amiket együtt töltöttünk. az a vigyor. az a gyönyörű szép kék szem. az a vontatott beszéd. azok mikor megnyugtattam. mikor estéket töltöttünk együtt beszélgetéssel. mikor elmentem vele s néztem, míg bmx-ezett... mikor hegyi buli volt. mikor náluk voltunk. mikor dolgoztam és beszélgettünk... 
Annyi emlék..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése