2012. márc. 9.

#269. Világvége: 2012 ?

A maják naptára szerint 2012. december 23-én eljön a világ vége. 

"2012 december 23:

Eddig tart az ókor legpontosabbjának számító maja naptár. Ekkor fog a Naprendszerünkbe érni a Nibiru bolygó, amit PlanetX és XKBO néven is ismernek. És állítólag olyan közel halad el majd a Földhöz, hogy megállíthatja annak forgását, illetve felcserélheti az északi és déli pólusokat, viharokat, szökőárakat, földrengéseket földkéreg-csuszamlásokat és vulkánkitöréseket okozva. Amerika állítólag már fel is készült!"


Sok mindent végig olvastam, hogy ez vajon tényleg lehetséges-e - nem azért mert oly könnyen elhiszek mindent, amit pletykálnak, hanem mert imádom a földrajzot-. 

Olvastam egy helyen, hogy tényleg lehetséges, mert az összes bolygó egy sorban fog állni, és ilyet még nem tapasztaltak, és olvastam egy olyat, hogy a napnak lesz egy hatalmas kitörése, ami csak 11 évente van (valahol 5000 évet írtak). Ennyi amit olvastam, és amiről úgy gondoltam, hogy érdekesen hangzik. Mellesleg még annyit, hogy a maja naptár számítások szerint, sokkal pontosabb, mint a miénk.. (abba nem akarok belemenni, hogy igen, így van, és ennyi erővel az sem biztos, hogy a maja naptár szerint a mi mostani 2012-őnk ugyan az e, mint az övüké...) 

Lényeg a lényeg...
Jelenleg hatalmas napkitörések vannak. Nézz utána (idokep.hu, szeretlekmagyarorszag.hu
Szóval, igen elhiszem, és igen lehet, hogy hülyeség. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése