2012. márc. 19.

#272 Hosszú hétvégi beszámoló:

Azt hiszem, ez tényleg az én hónapom volt, vagy tán az én évem lesz?
 Ki tudja.. mindenesetre minden remekül megy. Minden. :D

Hosszú hétvégi beszámoló:
day one (wednesday): - Hazajöttem, elvoltam. Estefelé elmentünk sétálni haverokkal, irtó jó volt.
Vettünk chips-et, csokit, energia italt... sört. Nagyon király volt, lenn voltunk 18:00-22:00-ig. :)
Összefutottunk Kuciékkal is, beszélgettünk. :) aztán hazajöttünk, gépeztem, majd aludtunk. ^^
day two (thursday): - Reggel felkeltem fél10kor. Egy álom reggel volt. Kimentem kávézni, rágyújtani.
Utána megreggeliztem, gépeztem. Aztán elment az áram, úgyhogy elmentünk családostul a tóra.
Mentünk egy kört, csináltunk képeket, elvoltunk, beszélgettünk, 7-kor értünk haza. :)
day three (friday): - Elmentünk a Macskásba (Tőzike nézegetés miatt) nagyon király volt. Egy rakat (153) képet csináltam, csak én. Anya is csinált, meg unokatesóm is. Nagyon zsír volt. :D
Aztán eltévedtünk az erdőben (mert ugye erdőben voltunk) és 5 óra helyett 7-kor értünk haza.
Aztán este lementünk lyukba, hajnali 3-kor értem haza (nem, nem b.sztam be.)
day four (saturday): - Pacsa hegyen voltunk, anyu, húgom meg én, szintén virágnézésen, hóvirág, és kakasmandikó. Nagyon szépek voltak. Ismét sok kép készült. Elég érdekesek. :)
Hazaértünk, elmentünk bandázni sütőékkel, lementünk a tóra (SÖTÉTBEN O_O) úgy be voltunk szarva, mint annak a rendje. Hazaértünk 9- körül, közbe belebasztak a bokorba, azóta is fáj a fejem, meg a hátam. 
Aztán jött Santi lementünk lyukba.. meg ide-oda. Nagyon király volt..
day five (sunday): - Vasárnapi programként, pedig elmentünk mamihoz, mint ahogy minden vasárnap tesszük.
Szintén király nap volt. Nem, valóban, nem említettem a tanulást. szartam rá. *büszkefej*

Hát ennyi volt. Pár kép: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése