2012. márc. 10.

#270. Tegnap: (2012. 03. 09.)

Kilencedike alapból is szerencse napom, már vagy 4 éve, de ilyen jó napom nem tudom mikor volt utoljára. Részletes elemzést fogok írni a tegnapot napomról, de előtte még szeretném meg említeni, hogy bár folyamatosan azt hittem, hogy a December az Én hónapom, de rájöttem, hogy mégsem. Ez a Március az enyém. Komolyan mondom, ilyen szerencsés, csodálatos hónapom, már nagyon régen nem volt. Minden összejön, amit tényleg szeretnék. Mondhatnám úgy is, hogy minden úgy van, ahogy én akarom. Kinőttem ebből a depresszió szerű korszakomból, már nem érdekel a múlt, csak a "jelen" és a jövő. Mindenben új lehetőségeket látok, mindennek örülök, minden nap úgy mosolygok mint a tejbe-tök. Egyszerűen végre jól érzem magam. Talán az idő segített, talán én magam oldottam meg a problémáimat gondolatban. Nem érdekelnek a miértek, csak tudom, minden jó, és emiatt nagyon jól érzem magamat. 
Szóval, tegnap reggel felkeltem 6:05-kor, összekészültem, lementem buszra, beértem a suliba, elvoltunk, leborítottak kappuchinó-val. ... Vége volt a sulinap, eljöttünk előbb 5 perccel, hogy ne kelljen futnunk a buszra, elértük a buszt, elmentem Mekizni, mert hívott a Sütő. Ott volt még a Tutu, meg a Balázs. Megettem egy McFreez-t. Mentünk haza 13:15-tel, csuklós busz volt, úgyhogy beültünk a 4-esbe, végig hülyültünk. 

Hazaértem, ettem, mentem vissza Robertával. Összefutottunk Gergővel és Marcival, elvoltunk, aztán elmentek edzésre, én meg haza indultam - volna-, de hívtak a Tibiék parkba. Tibi, Beni, Tibike, Jocó. Parkoltunk egyet 6-ig. Hazajöttem, szórakoztunk húgomékkal, sminkeltünk. Utána 7-kor srácok elé mentünk le, mindenki végzett az edzéssel. Elvoltunk 9-ig, hazajöttem, jött Santi, mentünk lyukba Lenn voltak A Tibik, meg a Kruczler. Meg egy idióta részeg srác, akit ismerünk, de utálunk. 
Beért Misi busza, kimentünk elé, balfaszkodtunk a parkba, Santi hazament közbe. Visszamentünk a lyukba, elvoltunk, ittunk, ettünk. :) 
Utána szóltak, hogy zárni szeretnének vissza parkba. 
Részeg srác gondolatai hozzám (mert megmondtam neki, hogy ne nyúljon hozzám, és hogy nem a barátom, csak ismerősöm, és az nem ugyan az..) 
"Kroaszon...; Egy nagy nulla vagy, áthúzva... kétszer... x-el...; ő szánalmas... dupla v-vel... (w)"

Vicces volt, jó este volt. Köszönöm, ezt a jó estét, ilyen boldog és ennyire elszakadni az egész múlttól még soha nem tudtam, csak ebben a hónapba, és legnagyobbrészt tegnap este. 

És ma megint megyünk. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése