2011. ápr. 10.

x-dream.

Mint tegnap este írtam, elmentem Santival bulizni. Á, nagyon megbántam volna, ha nem mentem volna. oO Nagyon jóó volt. Hihetetlenül jó. Az elején kicsit azt hitem, hogy nem fogom élvezni, de hatalmasat tévedtem. Iszonyat jó volt. Santi barátai is jó fejek. [és már tudom, hogy az osztrákok miért tudnak olyan nagyon jó yaoikat írni. Komolyan fogok írni egy novellát. Már a főszereplő s megvan *.*]

Szóval jah, gyengén jó volt. Tényleg sokkal normálisabb, mint egy magyar buli. Ott nincs verekedés, nincs bunkózás, nincs olyan, hogy beszólnak a másiknak. Nyugodtan lehet táncolni, inni. Ráadásul a baráti körök is nagyon durvák. Tudom, hogy oké, hogy ez a normális, de ITT Nincs meg! Itt, ha elmész valahova egy baráti körrel, akkor mire kezdenek részegek lenni eltűnnek-otthagynak. 

Kinn nincs ilyen.Elmész a baráti körrel, mindig más fizet, ha valami bajod van megnyugtatnak, a fiúk olyan viszonyban vannak egymással, mintha mindenki-mindenkinek testvére lenne. 

Nem ittam sokat, de a német sör FINOM! NAGYON!! *-*

~más~
Wiki felhívott Miyavi koncertről. *-* <333
~megin~
Holnap megyek fodrászhoz. szőke-rózsaszín csíkokkal. frufru. 
nyarat már.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése