2011. ápr. 24.

#száznegyvenhat_ happy easter everybody!

Nyuszifüles ezúton kíván kellemes húsvéti ünnepeket, sok-sok szeretetet, a lányoknak pedig sok locsolót. ^^ Megint elkezdtem szerkeszteni a másik blogomat, amit arra használok, hogy mélyebb érzéseimet osszam meg ott. Inkább, mint itt, mert ide több "nem kívánatos" személy jár (bicsi-bocsi). 

A szünet remekül telik, eddig mindenben csak örömömet leltem. ^^ 
Csütörtökön bementünk vásárolni, velünk tartott Santi is, és hát na, nagyon jó volt. Mondjuk nem vásároltam valami, hű, de sok mindent (vettem egy rövid gatyát, egyen gatya Santival meg egy nyakláncot és ennyi, meg kaptam egy ezüstgyűrűt). Meg ettünk kínait, olyan finom volt, de alig bírtam megenni, pedig egész nap csak azt ettem és már fél4 volt, mikor azt ettük. oO Nagyon fincsaa volt *-* Aztán vásároltunk még, fagyiztunk, és jöttünk is haza. Itthon meg lementünk Santival a parkba és gitározott. Jajj, gyerekek annyira szép hangja van, meg jól gitározik (és az a gitár is nagyon gyönyörű). 
Pénteken kimentünk mamihoz, meglátogattuk egyet a papát, elég rosszul nézett ki, ahogy csak feküdt.. :/ hagyjuk.. Este meg mentünk Santival lyukba, nagyon jó volt. *-* Persze a szokásosat ittuk, Tequila Gold + Citromos Gösser. LEGJOBB! :) 
Szombaton 23.-áztunk Robertával meg húgommal az is nagyon jó volt. *-* Kimentünk a tóra és megállapítottuk: a víz még Nagyon hideg. :) Csak láblógatás volt. :) Este meg lementünk egyet játszótérre. *-* Később meg szintén mentünk Santival lyukba. :D Szintén jó volt, legalábbis ráfoghatjuk. :) 
És oO Ma vasárnap van? Komolyan? oO Na ma felmentünk a Nóriékhoz ajándékozni. KÁÁÁÓÓÓ volt. oO Nagyooon. Meghaltam, de nagyon. ÉS ma is megyek lyukba. :'D Jóóó lesz. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése