2011. ápr. 26.

#száznegyvennyolc_ new look: (・ω・)

Gondoltam megillethetem egy külön posttal azt, hogy egy kicsit kivilágosítottam a blogomat; elvégre jön a nyár és már tavasz van. Kell egy kis vidámság és világosság. Ajajj, nagyon tetszenek most ezek a betűtípusok, amik kinn vannak. Hát nem tök jók? *ω* Szerintem nagyon. 
Na, de megyek aludni, mert holnap reggel hatkor kelnem kell, és fogalmam nincs hogyan fogom megoldani, ráadásul el kellett volna olvasnom a Csongor és Tündét, és még szép, hogy nem olvastam el. Első órában belőle lesz a dolgozat, és lesz egy újabb kettesem *reménykedik, az idiótája* Ja, és ráadásul írnom is kéne egy pályázatra úgyhogy a héten hanyagolnom kellene a facebook-ot, amúgy is nagyon kezdem már megutálni. Mocskos köcsög az egész. Majd valamelyik nap talán kifejtem, hogy miért gondolom így. 
Viszont most twitter függő lettem *-* Imádom. 
Ja, említettem már, hogy Akanishi Jin Budapesten van? Nem?! Akkor most mondom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése