2011. ápr. 27.

#száznegyvenkilenc_ mai nap + alkotások

Újra csak elmondhatom, hogy ez a nap semmit nem ért. Felkeltem reggel hatkor, lementem a buszra, buszon végighallgattam a Three Days Grace: Life Starts Now c. albumot, beért a busz, és leszálltunk. Míg a többiek bementek a CBA-ba, addig Robertával kinn dumáltunk. Azaz fanoltunk. Aztán felmentünk, bementünk a Zalacoba, és mentünk 8E-vel a suliba. Ott megreggeliztünk, első két óra dupla irodalom volt; majdnem bealudtam rajta. Utána németen semmi extra nem volt, bioszon K.O. volt, törin késett a tanár 20 percet, aminek persze nagyon örültünk. :D Aztán meg egy jó kis fizika az ofővel és ennyi. :) Meg elmentünk vásárolni suli után Annával, Petrával és Nikivel. Ééés~ megbeszéltük, hogy holnap megyünk kínaizni (sokat kakilt a nyuszi ><) És így ennyi volt. Akkor hazaértem kimentem anyuval rágyújtani. (L) erről jut eszembe, rá kéne gyújtanom.. >.> Aztán meg itthon punnyadtam, meg próbáltam rávenni magam az írásra, ami természetesen nem sikerült, - hogyan sikerülhetett volna? oO-, csak írtam két mondatot az I'm Not Always Hiding -ba, meg belelestem a Let's Start Riot-ba, és ennyi. Sokat nem haladtam, viszont ez előbbi már 2289 szó *.* Aztán meg punnyadtam tovább. Meg most egy 15 perce szerkesztettem ilyen szarokat: *pillanat, megbélyegzi*





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése