2011. ápr. 26.

#száznegyvenhét_ szünet: end.

Ójajj, vége is van a szünetnek, és már csak 3 nap lesz, ami az érettségi szünet lesz és egyhuzamban suli júniusig. oO Az azért komoly lesz. Végül-is tényleg teljesen jól alakult ez a szünet, ilyen jó még talán sosem volt.
Mondjuk a haverok már hiányoztak, úgyhogy egy kicsit nem is bánom, hogy vége lett, de valamiért előre érzem, hogy még valami rossz dolog fog történni ezen a héten. Nem tudom miért, de annyira rossz előérzetem van, mint annak a rendje. o_O" Remélem kiderül, hogy tévedek, úgy, mint tegnap. Tegnap is rossz érzésem volt, hogy talán nem kellene lemennem Santival, de nagyon jó volt. :) Megérte lemenni. :D Ha kihagytam volna... ejjejj. Bántam volna, az biztos.
Múlt nap Bence kilinkelt egy számot a profilomra, az volt a lányege, hogy melyik szám illik hozzám szerinte. Three Days Grace: Life starts now !  Meg kell mondanom, nem is ismertem. :$$ Nem tudom, hogy történhetett, de nem ismertem. :$ De már ismerem, nagyon is. Imádom. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése