2014. szept. 1.

#454. Nyárzáró buli: Keszthely || 2014/15. Első nap

Szombaton mentem le Keszthelyre... elő szülinapi & nyárzáró buli osztályból néhány csajjal, meg barátok, meg barátnők. Jó volt, buliztunk, ittunk, jó volt a társaság. Imádtam.Bár mondjuk a buliba még maradtam volna, de mindegy, majd legközelebb pebótoljuk. Vasárnap már jöttem is haza, hazaértem, és olyan délután 5-körül bealudtam és aludtam ma reggel 8-ig. Mivel csak fél 3-ra kellett suliba mennem, szépen lassan felkeltem, kávéztam, zenét hallgattam, picit wowoztam... Rájöttem, suli időben jobban szeretek. Egész reggel óta szakadt az eső, szóval folyamatosan azon gondolkodtam, hogy mégis mi a francba menjek el, ráadásul a hőmérséklet sem volt 20°C fölött.. :( Nagy nehezen felöltöztem, reggeliztem, és már mentem is a fél1-es buszra. Jó volt az út, meleg volt a buszon, hallgattam a zenémet.. beült mellém valami faszi, akinek tök jó illata volt. :D Suliba beértünk, elmondtak néhány információt, és megmondták, hogy a héten bölcsibe leszünk, aláirtunk néhány lapot, és jöhettünk is haza. Az Encsi tök rendes volt, mondta, hogy kocsival van, úgyhogy vele jöttem haza és fél5-re már itthon is voltam. :) Kajáltam egyet, gépeztem, beszélgettem mindenkivel szinte. Úgyhogy azt hiszem jól indult a tanév. :) Jó lesz ez, csak olyan parás, hogy idén már vizsga, meg ilyenek. Picit félek tőle. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése