2013. dec. 27.

#397. it's christmas time~

Nos, először is boldog karácsonyt minden kedves, és nem kedves olvasómnak! Sajna már nem olyan a karácsony, mint szokott lenni, mivel már mi vesszük meg magunknak az ajándékokat, de így is nagyon örültem neki. Jó volt, hétfőn elmentünk Körmendre, kaptam két platformos csizmát, egyik boka a másik hosszabb, meg kaptam két extrán bundás leggings-t, egyik sárga, másik barnás/bőr/homok színű. Meg kaptam még egy kardigán szerűt, ami szintén nagyon tetszik. :) Nem vásároltam nagyon sokat, mert kellett tartalékolnom pénzt szilveszterre, de így is megvettem azokat, amikre már régebb óta vágyok. :) Szentestét, szokásosan mamánál töltöttük, aztán, mikor anyuék elvégeztek itthon kijöttek utánunk, megkajáltunk maminál, aztán jöttünk haza. Itthon skype-oltunk Krisztiékkel, akik most nem jöttek haza, Kanadában maradtak. Előtte, 23-án Patrikéknál voltunk, jól elszórakoztunk. :) Szerdán nem volt semmi, csütörtökön meg hozzánk jöttek a Patrikék. :) Ismételten jól elvoltunk. Ma meg szintúgy nem lesz már semmi. :) Nem volt semmi extra idén, nem nagyon jöttek rokonok. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése