2013. dec. 7.

#395. 19th birtday (képes összefoglaló)


Nos, mai nappal hivatalosan is kijelenthetem, hogy betöltöttem a tizenkilencedik életévemet. Mint buli, ünneplés, nem volt a leg"menőbb", de nekem mégis nagyon tetszett. Főleg, hogy a bölcsis órákat is annak fogtam el, mert nagyon jó volt, hogy végre nem csak az üvegajtón keresztül figyeltük őket.
Ám, kezdjük az elején. Péntek reggel, 6 óra körül, megköszöntött a húgom, és anyukám. Egyenlőre még csak szavakkal, mert hát szülinap ide-oda, iskolába azért kell menni. 

***

Leszálltunk a buszról, 7:15 körül. A lányok vártak már a megszokott helyen, meg is köszöntöttek, aztán felsiettünk, mert első négy órán bölcsődei gyakorlat volt Mikulással meg minden egyébbel. Beértünk a terembe, mindenki hozta a csokikat, boldog szülinapot kívánt, és két puszi után mentünk sorba. Nem volt időm kajálni, mert nyolc körül értünk be, és a Mikulás lassan megérkezett. Be lettünk osztva csoportokba, az Adrival a Hold csoportba kerültünk, ahol egy fél órát játszhattunk a kölykökkel, majd felkértek, hogy legyek én a fényképész, így a legjobban jártam, az összes csoportba bemehettünk, és csináltam a képeket a Mikulásról, és a gyerekekről. Egész jól sikerültek szerintem a képek. Miután a Mikulás elment, visszavonultunk kajálni, mert már azt hittem éhen halunk, ezután visszamentünk a csoportokba. különraktak minket az Adrival, mivel a csoport két részre van véve, egy, ahol a kisebbek vannak, és egy, ahol a kicsit idősebbek. Én kaptam meg a legkisebbeket, annyira aranyosak voltak. Többségük egyszerre odajött hozzám, ismerkedtünk, építettünk, aztán hamar véget értek a nagyszerű órák, mentünk át az óvodába a bábelőadásra. Felöltöztettük a kicsiket, míg átmentünk, ott le, aztán a bábjáték után ismételten fel. Visszakísértük őket, és már mentünk is vissza a suliba (mikulás-ajándékozásra). Még be sem értünk ismét nagy mennyiségű csokoládé ütötte a markom. (13 tábla csoki gyűlt össze, egy pillangós öngyújtó, egy pillangós fülbevaló, pár mikulás).

***
Meg volt beszélve, hogy suli után megyünk pizzázni, 10-en voltunk összesen, és a pizza is nagyon finom volt. Szerintem mindenki nagyon jól érezte magát, és mire odaértünk, arra már mindenki éhen halt, szóval jól esett mindenkinek a pizza, a szendvicsek, és az, amit éppen evett. Nagyon jó hely ez, és még csak nem is drága. Jó volt, elhülyéskedtünk, aztán átmentünk meginni egy cappuchinót, ami szintén istenien nézett ki (kép), meg finom is volt. Mondjuk itt már nem ivott mindenki, mert ez kicsit drágább hely volt. aztán pedig mentünk forralt borozni/borozni, a törzshelyünkre, Randevúba. A bácsika benyomott nekem két szülinapi zenét. Hozott egy ingyen kört (nekem, meg az Adrinak).

***
5-re értem haza. Arra számítottam, hogy semmi meglepetés nem vár itthon, tortát, mikor kérdeztem anya azt mondta, hogy lehet, hogy majd összedob valamit, ajándékként meg úgy volt, hogy meglesz a tetkóm (de a tetkós nem írt issza). Hazaértem, vettem "mikulás ajándékot" anyunak müzlit, húgomnak pedig chipset-> elkezdtem keresni: anya azt mondta a szobámban alszik, majd elkezdett köhögni, én meg azt se tudtam most mi van...kinyílt a szobaajtóm ajtaja, csillagszóró, pillangós torta, pezsgő, toffifee, koktél, lufik, ajándékok. Hát meg lepődtem. Miután már felfogtam mi van, csináltunk pár képet, és kimentünk a konyhába az ünnepi vacsi miatt (rántott sajt-hasáb krumplival-kukoricasalátával anya módra, hmm.). Bekajáltunk/piáltunk, megvágtuk a tortát, ami isteni finom volt, aztán beszélgettünk egyet. :)

Szóval teljesen mindent összevetve nagyszerű nap volt. S, mikor hivatalosan is "újjászülettem" (19:08) elfújtam a gyertyám, kívántam valamit, és ezennel így bezárul a kör. De nagyon jó nap volt. *__*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése