2013. szept. 19.

#376.

Hiába vagyok úgy a dolgokkal, hogy már vége, és már elmúlt, és jobb így, mégis kicsikét talán zavar. Vagy nem is tudom, de mióta megtudtam azóta kicsit furán érzem magam. És mindenki egy időbe jut eszembe, de igazából ár hozzászoktam, hogy ilyenkor mindig ilyen depressziós az ember, a hideg, meg az év végének közeledte, meg gondolom még sok minden rájátszik, főleg az emlékek. Ám most minden erőmmel harcolok a szokásos hisztis depresszióm ellen. El tudom fogadni, hogy minden okkal történik, és ez is okkal történt. S, hogy mi volt az értelme, majd megtudom, idővel biztos.
*
Más téma, iskola. Mivel a memóriám, ilyenkor meg van halva, mert olyan álmos vagyok, hogy olyan a világon nincs, puskázok a twitterem-ről. Kezdjük azzal az igen kevés okkal ami nem tetszik. Szóval egyedüli problémám a a korán kelés és a sok óra, hogy várnom kell a buszt, de igazából nem akkora probléma, mert tök jóban vagyunk a csajokkal, és mindig együtt mászkálunk, csak túl hideg van hozzá. Ennyit a rossz dolgokról. Tetszik minden óra, mindegyik érdekes, és köze van az élethez. Nem tanulunk olyat, amit nem fogok használni az életben, mert mint a pszichológia, szociálpolitika, szociológia, kortan, anatómia, emberi test, elsősegély, munkavédelem, mindnek van értelme, egyik sem hasztalan.
*
Az osztály meg... Annyira hihetetlen, hogy bekerültem egy jó osztályba, 12 év után, végre. Mindenki normális, egy az érdeklődési körünk, senki nem hülye picsa. Persze, vannak akik kihúznak, de ők nem is szimpatikusak. Ami még pluszban rádob, hogy nem én vagyok a nyomorék, hanem kivételesen a 'menőkhöz' tartozom. Örülök, de nem csak én, mindenki. Ez annyira jó érzés. 
*
Más téma
. Ma elég pocséknak tűnt a napom, szépen felöltöztem, szakadt az eső, nem szeretem az esernyőt, úgyhogy megáztam, átázott a cipőm, elfelejtettem headsetet vinni magammal, egész buszon csak bámultam, meg hallgattam mások zenéjének keverékét. Aztán a suliban minden jó volt, csak megfagytunk. Volt egy lyukasóránk is. Negyed négykor végeztünk, lesétáltunk csajokkal, körbenéztünk a boltokba. Hazafelé Annával ültem. Csináltunk egy rakatnyi képet, tök jól elhülyéskedtünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése