2013. szept. 25.

#378. mindenség egyvelege

Úgy gondoltam, hogy el kellene mennem már holnap iskolába, de mivel reggel, még elkezdtem köhögni így mégsem megyek. Az anyagokat megkaptam az Esztitől, szóval szépen majd bemásolom a füzetbe. Elvagyok itthon, teázgatok, gépezek, meg alszok, de mégis hiányzik a sulis társaság, annyira jó fejek! Na de mindegy. Magazinomat újra elkezdtem csinálni, illetve írok cikkeket, meg "él" a magazin, és jól is haladok, meg megint tetszik az egész. Bár már a Japános dologból, zenei téren eléggé kiestem, már csak a JRock vonal megy, de az se 100%-osan, inkább csak 60%-osan, de a kultúra, meg más egyéb dolgok még mindig nagyon vonzanak. Egyre jobban gondolkodom azon, hogy 19. szülinapomra mindenképpen megcsináltatom a tetkómat, mint szülinapi ajándék. Annyira várom már, és olyan jó, hogy olyan nem lesz senkinek sem, max. utánam. Azt meg fosom le. ^^" Hihetetlen, hogy végre minden tökéletes. Kiszakadtam a hülye társaságokból, nincsenek idegbeteg barátaim, csak azok, akikre mindig számíthatok. A suliban mindenki jó fej, nem tanulok faszságokat, amiket az életben nem fogok használni, és 2 hét múlva még a gyakorlat is elkezdődik. Plusz jó dolog, hogy szép idő van, imádom az őszt, imádok mindent, és végre a wow is egész jól megy (meg megfűztem a húgomat, hogy jöjjön játszani ő is) jejeje. :D Kicsit tömény lett most ez így egyszerre, de hát, kiírtam a véleményem mindenről. Na szóval mindenkinek minden jót! Majd még jelentkezek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése